Η Κρήτη λέει είναι νησί, μα για το χαρτογράφο. Για μένα είναι η ΖΩΗ όξω από τον τάφο... (Αγνώστου)

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Δημήτρης Μητροπάνος: Με το Χάρο φίλοι, γελαστοί και γελασμένοι..

...Εγώ το έχω δηλώσει και παλαιότερα. Με νοιάζει τι θα μείνει από το όνομά μου και θέλω να λένε ότι πέρασε ένας λαϊκός τραγουδιστής που είχε ήθος, αρχές και ήταν καλός. Αυτή θα είναι και η κληρονομιά που αφήνω στα παιδιά μου... 
Δημήτρης Μητροπάνος (από συνέντευξή του στο ΒΗΜAgazino στις 19 Ιουνίου 2011)

Και πραγματικά αυτή την αίσθηση έχω, εγώ που τον γνώριζα μόνο μέσα από τα τραγούδια του και κατάφερα να τον ακούσω ζωντανά -δυστυχώς- μόλις φέτος.. Ότι έφυγε ένας αξιοπρεπής άνθρωπος, ένας πραγματικά καλός τραγουδιστής που υπηρέτησε πιστά το λαϊκό τραγούδι και μιλούσε πάντα μέσα απ' τη δουλειά του. Δε θυμάμαι ποτέ να ακούστηκε κακός λόγος γύρω απ' τ' όνομά του κι εδώ ακριβώς κρύβεται το μυστικό για έναν καλλιτέχνη. Να μην προδώσει τον εαυτό του, την τέχνη του και το κοινό του. Αυτό το πράγμα ο Μητροπάνος το κατάφερε. 
Στο μυαλό μου έρχεται μια μαντινάδα του Γιώργη Καράτζη που την έχω ακούσει απο τα χείλη του Νικηφόρου Αεράκη:

Ποτέ μου δεν εσκέφτηκα πόσο καιρό θα ζήσω
μόνο τη στράτα καθαρή ξοπίσω μου ν' αφήσω

Μη σε νοιάζει λοιπόν Δημήτρη. Παραφράζοντας το πρώτο σου τραγούδι σου λέω πως.. πήγες αλλά όχι στα χαμένα τούτη την Πασχαλιά..




                             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου