Η Κρήτη λέει είναι νησί, μα για το χαρτογράφο. Για μένα είναι η ΖΩΗ όξω από τον τάφο... (Αγνώστου)

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Πως να σωπάσω

Αχ.. και να θέλω δεν μπορώ να σωπάσω. Γι' αυτό και θα το μοιραστώ μαζί σας. Απλά για να σας υπενθυμίσω ότι στις απλές και ασήμαντες στιγμές κρύβεται η ουσία της ζωής. Ότι είναι αυτές που συνθέτουν το υλικό των αναμνήσεών μας και ότι στις πιο όμορφες απ' αυτές ανατρέχει η μνήμη μας όταν θέλει να ξεφύγει από την ασχήμια του παρόντος και να αντλήσει δύναμη για τις δυσκολίες που αναπόφευκτα μας επιφυλάσσει το μέλλον.
Χωρίς άλλες φιοριτούρες λοιπόν.. Χθες το βράδυ βρέθηκα σε ένα από εκείνα τα bar - restaurant των Β.Π. τα τελείως ξένα προς εμένα ως προς το ύφος και το στυλ. Θα μου πείτε "και γιάιντα πήγες κοπελιά κάπου που δεν σε εκφράζει αντί να προτιμήσεις τα γνώριμα και σίγουρα;" Γιατί είμαι της αντίληψης ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι καλό να έχεις γνωρίσει κάτι πριν το απορρίψεις. Η βραδιά εξελισσόταν με τρόπο και ήχο αναμενόμενο. Ποτάκια, σφηνάκια, γελάκια, τραγουδάκια. Κάποια στιγμή είναι αλήθεια ότι λαχτάρισα το οικείο άκουσμα της λύρας αλλά λέω μέσα μου: "καλό παρεάκι έχεις μα μια βραδιά είναι, διασκέδασε όσο μπορείς και μετά πήγαινε σπίτι σου και βάλε να ακούσεις ότι λαχταρά η ψυχή σου". Λίγο αργότερα, σαν κάποιο αόρατο αυτί να είχε ακούσει την σκέψη μου, ακούω την εισαγωγή από ένα πολύ γνώριμο και αγαπημένο τραγούδι. Ακούω καλά;; Πως να σωπάσω.. απαγγέλλει ο Νίκος Ξυλούρης κι εγώ πετάγομαι από το σκαμπό μου σα να με χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα. "Μα είναι δυνατόν;" αναρωτιέμαι. Αφού άκουσα το τραγούδι πήγα και μίλησα στον dj. Ηρακλειώτης στην καταγωγή. Α ρε Κρήτη λέω, παντού και πάντα παρούσα.
Σήμερα ξύπνησα, άνοιξα τον υπολογιστή και έβαλα να ακούσω στο youtube το "Πως να σωπάσω". Ετσά, όπως τέλειωσε η βραδιά ν' αρχίσει και η μέρα.. Το βίντεο που επέλεξα να αναρτήσω παρακάτω είναι ένα βίντεο - καταγγελία κατά των Βιομηχανικών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, συμπαραγωγής του Παγκρήτιου Δικτύου κατά των Βιομηχανικών ΑΠΕ και της Τηλεόρασης από τους Πολίτες http://www.politestv.gr/. Ένα βίντεο που όλοι, Κρητικοί και μη, πρέπει να παρακολουθήσουμε. Στο 10:30 ακούγεται το "Πως να σωπάσω"..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου