Η Κρήτη λέει είναι νησί, μα για το χαρτογράφο. Για μένα είναι η ΖΩΗ όξω από τον τάφο... (Αγνώστου)

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

Ελλάδα χώρα του φωτός

Μετά από τέσσερις ημέρες κλινήρης λόγω ίωσης, χθες ξύπνησα αρκετά καταβεβλημένη και κατά την καθημερινή συνήθειά μου, τράβηξα τις κουρτίνες να μπει λίγο φως στο σπίτι. Αμέσως αισθάνθηκα υπέροχα. Ένας καταγάλανος ουρανός, πεντακάθαρος και φωτεινός, με καλημέρισε. Δε θυμάμαι πόση ώρα στάθηκα εκεί χαζεύοντας τον ουρανό λες και τον έβλεπα για πρώτη φορά. Διάφορες σκέψεις έρχονταν και έφευγαν από το μυαλό μου. Όλες είχαν ένα κοινό. Ήταν όμορφες και αισιόδοξες. Χαιρόμουν που είμαι καλά και σηκώθηκα από το κρεββάτι για να δω τον ουρανό, που έχω την όρασή μου και μπορώ να απολαύσω αυτό το θέαμα που ηρεμεί σώμα και ψυχή. Τελικά, δεν είναι κλισέ. ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ και δεν το λέω επειδή είμαι Ελληνίδα. Ξέρω, έχει χίλια μύρια στραβά κι ανάποδα, η κρίση μας έχει κάνει και παραμιλάμε, πολλοί από μας δεν βρίσκουμε κανένα νόημα σε τίποτα αλλά για μια ακόμη φορά συνειδητοποιώ ότι η ευτυχία βρίσκεται σε πολύ απλά και καθημερινά πράγματα. Όπως αυτό το γελαστό πρωινό που μου φέρνει στο νου ότι η Άνοιξη έρχεται σε πείσμα των καιρών και έτσι ανεπαίσθητα ζωγραφίζεται ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου κάνοντας με να ξεχάσω και την ίωση και τις έγνοιες μου. Σκέφτομαι.. πολλά μπορούν να μου πάρουν αλλά αυτό τον ουρανό και αυτό το συναίσθημα όχι.. αυτά είναι δικά μου!!

Υ.Γ. 1 Την όμορφη μέρα διαδέχτηκε μια εξίσου όμορφη και γλυκιά βραδιά. Κι ευτυχώς, στο ίδιο μοτίβο συνεχίστηκε και η σημερινή μέρα. Λες και παίρνω δύναμη και κουράγιο από τον καιρό, αισθάνομαι ήδη πολύ καλύτερα..

Υ.Γ. 2 Παρακάτω έχω αναρτήσει ένα εξαιρετικό βίντεο με τις ομορφιές της πατρίδας μας έτσι, για ψυχική ανάταση.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου